מכונת כביסה סמסונג

חברת סמסונג נחשבת לאחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות והאיכותיות בעולם. החברה הדרום קוריאנית מציעה מגוון מכשירים ומוצרי חשמל לבית אשר יכולים לשמש את הלקוחות שלה במשך שנים רבות. בין המוצרים שהחברה מציעה אפשר למצוא מקררים, תנורים, טלוויזיות, מחשבים, מערכות קולנוע ביתי, וכן מכונות כביסה.

התחום של מכונות כביסה עבר במהלך השנים מספר שינויים, שינויים אפשר למצוא גם במכשירים שמייצרת ומשווקת חברת סמסונג. שינוי אחד הוא השילוב בין מכונות כביסה למייבש כביסה. במקום שיהיו שתי מכונות, אנחנו יכולים למצוא היום מכונות כביסה שהן גם מייבשות כביסה. שינוי אחר הוא ברמת החיסכון של המכונות. בעבר מכונות כביסה בזבזו הרבה אנרגיה ולא חסכו במים.



כיום הנטייה היא ליצור מכונות ידידותיות לסביבה מה שבא לידי ביטוי בחסכון עצום במים וכן חסכון באנרגיה, חסכון שניתן למדוד על פי טבלת אנרגיה מיוחדת אותה ניתן לראות עוד לפני שרוכשים את המכונה ועל פיו להחליט האם היא עומדת ביעד והיא מספיק חסכונית או לא.


מלבד השיפורים הנ"ל, חברת סמסונג מציעה לנו מכונות כביסה שונות אשר מגיעות ללקוח עם מערכת שירות איכותית כפי שסמסונג יודעת לתת. הלקוח נהנה מהדרכה צמודה וכן משירות טלפוני ושירות תיקון זמין כל העת.

לקריאה נוספת: http://www.electroshop.co.il/category.asp?CategoryID=1002&BrandID=5